- Lapse arengu hindamise ja toetamise juhendmaterjal koolieelsetele lasteasutustele
- Erivajaduste määratlemine
- Aabitsa ja töövihikute kasutamise üldised põhimõtted. Õpetajaraamat.
- Põhiõppevara juurde kuuluvad õpetajamaterjalid
- Käsiraamat „Teekond erilise lapse kõrval“
- Surdologopeedi käsiraamat
- Sotsiaalsete toimetulekuoskuste õpetus
- Individuaalne õppekava kui õpilase individuaalse arengu toetamise üks tugimeede
- Õpiraskustega õpilaste toetamine põhikoolis (ainealased metoodilised- ja õppematerjalid)
- Märka ja toeta last. Teatmik õpetajatele. Sagedamini esinevad terviseseisundid ja puuded õpilastel.
- Lapse arengu, oskuste ja tunnetusprotsesside mõju õppimisele. Nõuandeid individuaalseks arendustööks.
- Viipekeelne kurt laps koolis. Juhendmaterjal õpetajale
- Seks@autism
- Kommunikatsioonipass
- Appi - mu klassis on kuulmislangusega õpilane!
- Liikumine ja muusika
- J. Strebeleva Mõtlemise kujundamisest arenguliste erivajadustega lastel. Eripedagoogi käsiraamat
- J. Strebeleva Laste arendamine ja õpetamine didaktiliste mängude abil. Eripedaoogi käsiraamat
- Isevalmistatud õppevahendite ideede kogumik
- Tõlkeraamat "Prader-Willi sündroomiga õpilane. Teavik haridustöötajale"
Esileht » Isevalmistatud õppevahendite ideede kogumik
Isevalmistatud õppevahendite ideede kogumik
Autor Marge Tiiman
Juhendmaterjal on koostatud eelkõige neile, kes otsivad uusi mängulisi ideid
õppeprotsessi rikastamiseks. Kogumikus kirjeldatud õppevahendid sobivad nii hoolduskoolis õppetöö läbiviimiseks, toimetulekukoolis õppetöö huvitavamaks muutmiseks kui ka väikelaste mitmekülgseks arendamiseks. Lisaks sellele on võimalik vahendeid ka käelise tegevuse tundides koos õpilastega valmistada. Edasi loe siit.