- Guidance for the inclusion of students with Special Educational Needs for online learning
- Lapse arengu hindamise ja toetamise juhendmaterjal koolieelsetele lasteasutustele
- Erivajaduste määratlemine
- Aabitsa ja töövihikute kasutamise üldised põhimõtted. Õpetajaraamat.
- Põhiõppevara juurde kuuluvad õpetajamaterjalid
- Käsiraamat „Teekond erilise lapse kõrval“
- Surdologopeedi käsiraamat
- Sotsiaalsete toimetulekuoskuste õpetus
- Individuaalne õppekava kui õpilase individuaalse arengu toetamise üks tugimeede
- Õpiraskustega õpilaste toetamine põhikoolis (ainealased metoodilised- ja õppematerjalid)
- Märka ja toeta last. Teatmik õpetajatele. Sagedamini esinevad terviseseisundid ja puuded õpilastel.
- Lapse arengu, oskuste ja tunnetusprotsesside mõju õppimisele. Nõuandeid individuaalseks arendustööks.
- Viipekeelne kurt laps koolis. Juhendmaterjal õpetajale
- Seks@autism
- Kommunikatsioonipass
- Appi - mu klassis on kuulmislangusega õpilane!
- Liikumine ja muusika
- J. Strebeleva Mõtlemise kujundamisest arenguliste erivajadustega lastel. Eripedagoogi käsiraamat
- J. Strebeleva Laste arendamine ja õpetamine didaktiliste mängude abil. Eripedaoogi käsiraamat
- Isevalmistatud õppevahendite ideede kogumik
- Tõlkeraamat "Prader-Willi sündroomiga õpilane. Teavik haridustöötajale"
Esileht » Surdologopeedi käsiraamat
Surdologopeedi käsiraamat
"Surdologopeedi käsiraamatu" autorid on Elle Ojasaar ja Reeli Miśiniene.Eestis on kuulmispuudega lapsi (kurte ja vaegkuuljaid) kõnelema õpetatud ligi 150 aastat.
Kuni 1960ndateni õpetati suulist kõnet nn puhta suulise meetodi alusel, mis tähendab, et
õpetamisel kasutati ainult suulist ja kirjalikku kõnet. Viipekeele ja muude suhtlemise abi-vahendite kasutamine õppetöös oli keelatud. Loe edasi...