Kas tõesti loomad räägivad? Lugedes loomamuinasjutte

Tööraamatu eesmärk on pakkuda 2.–3. klassi õpilastele täiendavaks lugemiseks mõeldud materjali, et toetada funktsionaalse lugemise, tekstiga töötamise ja eneseväljendusoskuse kujunemist. Tekstide sisu alusel korraldatava aruteluga saab arendada laste mõtlemisoskust. Vaheldust pakuvad muinasjuttude juurde kuuluvad nuputamisülesanded (ristsõnad, labürint, sõnade moodustamine, sõnade otsimine vms). Tööraamatu lõpus on ülesanded loetu kordamiseks ja tabel, millesse saab kanda loetud muinas­jutu kui žanri tunnused. Täidetud tabeli abil saab kujundada muinasjutu äratundmise oskusi ning kinnis­tada tead­misi. Tööraamatut saab kasutada aine­tunnis, klassivälises tegevuses, õpiabis või ka kodus. Lastele, kes veel ei loe, sobivad muinasjutud ettelugemiseks ja kuulamisoskuse kujundamiseks.

Õppevara levitab Studium

Õppevara leiad siit