- Põhiõppevara juurde kuuluvad õpetajamaterjalid
- Aabitsa ja töövihikute kasutamise üldised põhimõtted. Õpetajaraamat.
- Individuaalne õppekava kui õpilase individuaalse arengu toetamise üks tugimeede
- Õpiraskustega õpilaste toetamine põhikoolis (ainealased metoodilised- ja õppematerjalid)
- Juhendid, mis aitavad lasteaedadel ja koolidel laste haridusteel ettetulevaid probleeme edukamalt lahendada
- Lapse arengu hindamise ja toetamise juhendmaterjal koolieelsetele lasteasutustele
- Erivajaduste määratlemine
- Käsiraamat „Teekond erilise lapse kõrval“
- Surdologopeedi käsiraamat
- Sotsiaalsete toimetulekuoskuste õpetus
- Lapse arengu, oskuste ja tunnetusprotsesside mõju õppimisele. Nõuandeid individuaalseks arendustööks.
- Viipekeelne kurt laps koolis. Juhendmaterjal õpetajale
- Seks@autism
- Kommunikatsioonipass
- Appi - mu klassis on kuulmislangusega õpilane!
- Liikumine ja muusika
- J. Strebeleva Mõtlemise kujundamisest arenguliste erivajadustega lastel. Eripedagoogi käsiraamat
- J. Strebeleva Laste arendamine ja õpetamine didaktiliste mängude abil. Eripedaoogi käsiraamat
- Isevalmistatud õppevahendite ideede kogumik
- Tõlkeraamat "Prader-Willi sündroomiga õpilane. Teavik haridustöötajale"
- Guidance for the inclusion of students with Special Educational Needs for online learning
Esileht » Lapse arengu, oskuste ja tunnetusprotsesside mõju õppimisele. Nõuandeid individuaalseks arendustööks.
Lapse arengu, oskuste ja tunnetusprotsesside mõju õppimisele. Nõuandeid individuaalseks arendustööks.
Koostajad: Ly Erg ja Ana Kontor
Koolides lähtutakse õpetamisel kaasava hariduse põhimõttest – klassis on erinevad lapsed, seetõttu ei saa õpetust suunata ainult „keskmistele” õpilastele. Kõik peavad saama haridust oma vaimsele potentsiaalile vastavalt, mis aga eeldab õpetajatelt õpetuse maksimaalset individualiseerimist, sh vajadusel lihtsustatud õppekava rakendamist.
Koostatud juhendmaterjal on kasutamiseks lihtsustatud õppekava ja individuaalsete õppekavade rakendamiseks, tööks erivajadustega laste õpiabirühmades, kõneravis, pikapäevarühmades ja koduses arendustöös.
Juhendmaterjal